دوربین مدار بسته / مقالات دوربین مدار بسته
نوشته شده توسط : درنا

 طبعا نمی توان تمام روش های کسب درآمد از اینترنت را در یک یا دو مقاله ارائه داد. بنابراین در این مقاله سعی خواهیم کرد، که مانند مقاله قبل راهکارهایی را ارائه دهیم که کمترین هزینه و تخصص را نیاز داشته و بیشترین درآمد را ایجاد کنند. حقیقت این است که هنگامیکه میخواستم این مقاله را بنویسم با دیدن مقاله قبل کمی نگران مطالبی شدم که میتوانم در این مقاله ارائه دهم، بودن آنکه مطالب مقاله قبل را تکرار کرده باشم. با توجه به ارائه شیوه هایی مانند: وبلاگ نویسی، فروش کتاب الکترونیک، تجارت الکترونیک، تبلیغات آنلاین در مقاله قبلی کار ارائه مقاله ای که بتواند شیوه ای جدید پیشنهاد دهد، کمی دشوار می نمود. ولی همانطور که در مقاله قبل مطالعه نموده اید، مطالب آن مقاله بصورت کلی بیان شده است و ما در این مقاله سعی خواهیم کرد، با ذکر جزئیات کسب و کارها، علاوه بر ارائه مطالب جدید، روش هایی را معرفی کنیم که کاربردی باشند. در ضمن در این مقاله از ارائه روش هایی مانند ایجاد یک سایت فروشگاهی بدلیل تکرارشدن آن در مقاله قبل اجتناب کرده ایم.

 

کسب درآمد از اینترنت

 

1- گرفتن تبلیغات

سایت شما میتواند در زمینه جذب تبلیغات درآمد خوبی کسب کند. دادن لینک به سایت های مشابه میتواند درآمد خوبی برای سایت شما داشته باشد. برای رساندن سایت خود به سطحی که بتوانید از آن کسب درآمد کنید. باید رتبه الکسای پایین و رتبه گوگل خوبی برای کلمات کلیدی دو بخشی داشته باشید. برای جذب تبلیغات اینترنتی میتوانید، برای چند سایت معتبر در سایت خود تبلیغات قرار دهید. به این ترتیب می توانید درآمد خوبی کسب کنید.

سایت های آموزشی، از سایت آموزش تربیت کودک تا سایت آموزش ورزش های رزمی، سایت های خبری، سایت های اطلاعات عمومی(چی کجاست و مانند آن)، پتانسیل بالایی برای گرفتن تبلیغات دارند. در مقاله قبلی از گرفتن تبلیغات از گوگل بحث کرده بودیم، روش جذب تبلیغ از سایت ها بسیار سریع تر از گرفتن تبلیغ از گوگل ممکن خواهد بود. و دریافت مبلغ پرداختی در ایران ساده تر است.

2- سفارش طراحی نرم افزار اندرویدی

شاید این بعید ترین روش کسب درآمد از اینترنت به نظر برسد. ولی این روش بسیار سریع و کارآمد است. فراموش نکنید که شرکت هایی مانند اسنپ بر روی همین روش کسب درآمد، پیاده سازی شده اند.شاید بتوان کسب و کار شما را از طریق یک نرم افزار موبایل توسعه داد. امروزه شما نرم افزارهایی را در بازار مشاهده می کنید، که شاید کمتر کسی حتی تصور کسب درآمد از آنها را میتوانست داشته باشد، ولی براحتی این نرم افزارها برای صاحبانشان درآمد کسب می کنند. ارائه خدمات خود بر روی یک نرم افزار را با یک کارشناس مطرح کنید. یک کارشناس براحتی میتواند به شما بگوید که امکان ایجاد و توسعه کسب و کارتان از طریق عرضه آن روی نرم افزارهای اندرویدی ممکن است یا خیر.

 

کلیک کردن برای کسب درآمد

 

3- کلیک کردن

این یکی از بامزه ترین کارهایی است که با آن میتوان از طریق اینترنت میتوان کسب درآمد کرد. برخی شرکت های طراحی سایت و برخی فروشگاه ها برای معرفی مشتریانشان از شما میخواهند، در ازاء دریافت مبلغی روی لینک آنها کلیک کنید. اگر گمان می کنید شرکت هایی که چنین کاری ارائه میدهند، کم ارزشند باید بگوییم که اولین بار سایت آمازون برای فروش آیپد این کار را انجام داد. بنابراین شاید این ایده آنچنان هم بد نباشد.

4- فروش تخصص خود به سایت های دیگر

در کشورهای دیگر سایت Fiverr وجود دارد که به شما امکان کسب درآمد از تخصص تان را میدهد شما تخصص خود را ذکر کرده و به شما کاری در ازاء مبلغی پیشنهاد میشود. پیشنهاد دهنده کار به شما امتیازی در سایت میدهد که در مبلغ کار بعدی شما موثر است. این سایت ایران را تحریم کرده است. بنابراین شاید راه اندازی سایتی با این قابلیت در ایران خود یک منبع درآمد باشد. در ایران سایتی را که چنین خدماتی را ارائه دهد. نیافتیم اما میتوانید برای هر استعدادی سایتی را بیابید که خریدار آن باشد. مثال سایت های آموزشی از شما مقالات و ویدئو های آموزشی خریداری می کنند. سایت هایی هستند که از شما طرح های گرافیکی خریداری می کنند. شما میتوانید بر اساس استعداد خود در اینترنت جستجو کرده و سایتی را برای فروش استعداد خود پیدا کنید.

5- ایمیل مارکتینگ

اگر در نگارش و فروشندگی مهارت دارید. میتوانید با نوشتن متن نامه های ایمیل مارکتینگ درآمد خوبی داشته باشید. شرکت های بزرگی در تهران با چندین کارمند از این راه درآمد کسب می کنند. شما هم میتوانید بصورت فری لنسر از این روش کسب درآمد کنید.

6- فروش کالاهای خود در سایر فروشگاه ها

امروزه تعداد سایت هایی که محصولات تولید شده دیگران را عرضه می کنند چنان زیاد شده است که براحتی میتوانید، فروشگاهی بیابید که به محصولات شما علاقه مند باشد.

7- فروش عکس

سایت هایی مانند jamejamonline بابت عکس های شما پول پرداخت میکنند. اگر به عکاسی علاقه دارید و وسایل عکاسی را در اختیار دارید میتوانید براحتی با فروش عکس به سایت هایی که خریدار عکس هستند. درآمد کسب کنید.

8- بی ربط ترین کار به اینترنت رانندگی برای اسنپ است

این روش را صرفا بخاطر عرضه اسنپ بصورت آنلاین ذکر کرده ایم. در غیر این صورت این روش را نمی توان چندان کسب و کار اینترنتی به شمار آورد. ولی کسب درآمد شما در این روش به شدت به اینرنت وابسته است.

9- کسب درآمد از یوتیوب

بصورت کامل درباره نحوه کسب درآمد از یوتیوب بحث کرده ایم. در سایت های ایرانی اشتراک فیلم مانند آپارات هم میتوان کسب درآمد کرد. برای اطلاعات بیشتر به آدرس سایت های ارائه دهنده این خدمات مراجعه کنید.

10- اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسرها معمولا بازیگران و افراد مشهور هستند ولی اگر که صفحات اجتماعی شما دارای مخاطب بالایی است. میتوانید از تبلیغ در صفحات اجتماعی خود درآمد کسب کنید. با اینفلوئنسر مارکتینگ میتوانید متنی با عنوان: تبلیغات پذیرفته میشود. در صفحه خود بگذارید تا کاربران بدانند میتوانند به شما برای ارائه تبلیغ مراجعه کنند.

11- بازاریابی اینترنتی

این کار سخت ترین کار و دشوارترین کار در اینترنت است.شرکتهایی بسیاری بصورت بین المللی از طریق بازاریابی درآمد کسب می کنند. یک شرکت هلندی بابت یافتن شرکت MTN و معرفی آن به ایران کلی سرمایه بدست آورد. بازاریابی در فضای اینترنت و کسب درآمد از آن را نمی توان در یک مقاله توضیح داد. برای شروع اینکار بهتر است، ابتدا شرکتهایی را پیدا کنید که بدنبال بازار جدید هستند و سپس برای آنها بازار مناسب بیابید.

 

فروش صفحات شبکه های اجتماعی

 

12- فروش صفحات در شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از روشهای کسب درآمد از شبکه های اجتماعی، کسب درآمد از طریق فروش صفحات اجتماعی پر بازدید است، یک صفحه اجتماعی به قیمت های بالایی فروخته میشود و میتوان با دعوت مخاطبان به صفحه جدید با صرف وقت کمتر صفحه جدید را هم به فروش رساند.

همانطور که در این مقاله و مقاله روش های اثبات شده کسب درامد از اینترنت مطالعه نمودید. راه های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد. ما سعی داشتیم که راه هایی را نام ببریم که در ایران قابل دسترس باشند. بسیاری از روش های کسب درآمد از اینترنت در کشورهای دیگر، در ایران در دسترس نیستند. ولی این خود یک روش کسب درآمد است. میتوان سایت های ایرانی مشابه نمونه خارجی را ایجاد و از آن کسب درآمد کرد.نمونه ایرانی سایت هایی مانند آمازون و گوگل استور میتواند درآمدهایی بالایی برای تولید کنندگان آن داشته باشد.

اگر به دنبال آن هستید که از اینترنت کسب درآمد کنید. بهترین کار این استکه در اینترنت کمی جستجو کنید و ببینید دیگران چگونه در این فضا کسب درآمد می کنند. یکی از کسب و کارهایی پر درامد اینترنت که به آن علاقمند باشید را انتخاب کنید و کسب و کار خود را راه اندازی کنید. میتوانید از مشاوران حرفه ای برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود کمک بگیرید.

 





:: برچسب‌ها: کسب و کار اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: